Általános szerződési feltételek

A www.jewitalia.hu honlapon keresztül történő rendelés során elektronikus szerződés jön
létre a felhasználó (Megrendelő) és a kiszállítást lebonyolító étterem (Étterem), továbbiakban
felek között. A szerződés tárgya a honlapon keresztül Megrendelő által leadott megrendelés.

A szerződés a Megrendelő által önként, a rendelési folyamat „Megrendelés megerősítése”
lépésével jön létre. A szerződésben foglalt jogok és kötelezettségek:

A Megrendelő részértől:

A Megrendelő a rendeléshez szükséges adatait az Étteremmel a regisztráció során osztja
meg. A regisztráció során csak valós és hiteles adatokat adhat meg, a Felek rendelkezésére
bocsátott információkért kizárólag a Megrendelő tartozik felelősséggel. A Megrendelő
adatainak kezelése a honlap Adatvédelmi elvei alapján történnek.

A Megrendelő rendelésének véglegesítésével megbízza az Éttermet, hogy készítse el
és szállítsa ki a megrendelését, a megrendelésre vonatkozó részletek alapján, melyet a
Megrendelő hagyott jóvá.

A Megrendelő az általa megrendelt tételeket köteles az Étteremtől átvenni, amennyiben
a megrendelés az általa megrendelt módon került kézbesítésre. Megrendelés a rendelés
véglegesítését követő 5 percen belül mondható fel a casamiatrat@gmail.com email címre
küldött elektronikus levélben. Amennyiben az Étterem nem a Megrendelő által megrendelt
módon kézbesíti a megrendelést, a Megrendelő nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.

A Megrendelő a megrendelt tételeket az Étteremnek a rendelése során megjelölt
fizetőeszközzel köteles kifizetni a megrendelés kézbesítése során.

A Megrendelő jogosult a honlapon meghirdetett akciók igénybe vételére.

Az Étterem részéről:

Az Étterem árgaranciát vállal arra, hogy a honlapon közzétett árai megegyeznek az általa
üzemeltetett vendéglátóhely áraival. Köteles tehát a Megrendelőt a bárhol máshol közölt
legalacsonyabb áron, a tőle telhető legmagasabb színvonalon kiszolgálni.

A megrendeléseket a Megrendelőtől kapott rendelési adatoknak megfelelően, a honlapon
közölt szállítási feltételeket betartva teljesíti. Az Étteremre visszavezethető hiányosságok
esetén az Étterem beismeri hibáját, kárpótolja a Megrendelőt. A megrendelés kézbesítése
során nem ösztönözheti a Megrendelőt arra, hogy a jövőbeni megrendeléseit ne a honlapon
keresztül adja le.

Amennyiben az Étterem pillanatnyi kapacitása nem elegendő a Megrendelő kiszolgálására és
előre láthatóan nem tudja teljesíteni a rendelést, azt köteles a Megrendelővel közölni.

A szerződés tárgyát képező megrendelés részleteit az Étterem eltárolja, vitás kérdésekben
visszanézhetők.

Reklamáció:

Az esetleges reklamációkat a casamiatrat@gmail.com e-mail címre várjuk. Válaszadással
és panaszkezeléssel nyitva tartási időben tudunk foglalkozni. Ügyfélszolgálatunk a beérkezett
panaszokat jellegüktől függően az illetékes kollégáknak továbbítja.

Telefonos panasztétel esetén az alábbi számokat hívhatja az étterem nyitvatartási idejében:
+36 (30) 221 1300

 

A megrendelés folyamata

1. Az étlap menüpontban válassza ki a vásárolni kívánt terméket, majd kattintson a „Kosárba” gombra, ezáltal a termék belekerül az Ön virtuális bevásárlói kosarába. Ha az adott termékhez (pl.: pizza) elérhető több plusz feltét is, akkor a "Kosárba" gomb helyett "Kosárba +" jelenik meg. Ekkor egy lenyíló ablakban van lehetőség a plusz feltétek kiválasztására, és a kiválasztott feltétekkel/vagy feltét kiválasztása nélkül a termék a "Hozzáadás a kosárhoz" gomb megnyomása után kerül bele a kosárba. A kosár tartalma a vásárlás alatt a megrendelés leadásáig bármikor módosítható, illetve törölhető.

2. A vásárlás további folytatásához válasszon ki egy újabb terméket, kattintson újra a "Kosárba" gombra. Ez a termék is bekerül a virtuális kosárba. Minden egyes újabb megvásárolni kívánt termék esetében a fentiek szerint járjon el.

3. Amennyiben nem kíván további termékeket elhelyezni a Kosárban, úgy a Kosár menüponton belül található „Rendelés lezárása” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában.

4. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként írja be az adatait, majd a "Küldés" gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.

5. A megrendelés leadásáról a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

A megrendelés akkor válik elfogadottá, azaz a szerződés akkor jön létre a Felek között, ha azt a Szolgáltató rendszere e-mailben az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolja. A Szolgáltató rendszere a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található egy azonosító szám. A rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.

Fizetési mód:

A megrendelt termék ellenértékét, egy összegben, a Barion fizetési rendszeren keresztül bankkártya vagy Barion Tárca egyenleg használatával online fizeti meg.  A hozzáférési jog aktiválását követően pénz visszatérítésre 30 napig van lehetőség, ezen szándékát a felhasználónak haladéktalanul e-mailben jeleznie kell a jewitalia@gmail.com e-mail címen.

 

A megrendeléseket csak a nyitvatartási időszakon belül tudjuk fogadni.